piątek, 1 listopada 2013

Noże ceramiczne w akcji

Jakiś czas temu moją uwagę zwróciły noże ceramiczne. Postanowiłem nabyć takowe. Na allegro jest cała masa noży, część z nich ma tylko cienką warstwę ceramiczną, która z czasem się wyciera, jest też kilka propozycji w całości zrobionych z ceramiki.
Ja zdecydowałem się na następujące noże:



Noży używam od trzech miesięcy, poniżej moja lista zalet i wad:
  • są ostrzejsze od metalowych,
  • bardzo łatwo się zaciąć,
  • krojone materiały powinny się nie przyklejać do ostrza - nie zawsze,
  • szczerbienie się mimo krojenia tylko miękkich i nie zamrożonych materiałów.


Podsumowanie:
Następne noże jakie zakupie na pewno nie będą ceramiczne, a metalowe wykonane z porządnych materiałów i z gwarancją ostrości. Wady noży ceramicznych jak dla mnie nie są większe od ich zalet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz