niedziela, 16 sierpnia 2015

Szkło hartowane Nillkin 9H


Test nie był planowany. Zmusiło mnie do niego życie :))
A więc po kolei. Szkło hartowane Nillkin 9h zostało założone na telefon Xiaomi Mi4.
Szkło tak samo jak w przypadku Xperia Z1C było dobrze dopasowane, przyjemne i śliskie w dotyku oraz zaokrąglone na rogach. Podczas kilkumiesięcznej eksploatacji nie było na nim zauważalnych  większych rysek.

Pierwszy raz telefon zaliczył chodnik przy wysiadaniu z samochdu - poleciał z kolan - kantem i tyłem więc szkło ostało się całe, a pojawiły się jedynie ślady na aluminiowej ramce.

Kolejny upadek nie był już dla telefonu tak łaskawy. Telefon poleciał z kieszeni (przy wstawaniu z fotela) wyświetlaczem na chodnik, gdzie odbił się rogiem i uderzył rogiem po przekątnej.

Poniżej przedstawiam Wam efekt upadku:



Szkło hartowane popękało, poszłą pajęczyna, ale wyświetlacz pozostał nie naruszony. Szkło ma powłokę zabezpieczającą od strony wyświetlacza. Powłoka ułatwia odklejanie pękniętej / uszkodzonej folii.

Po zdjęciu uszkodzonej i przyklejeniu nowej, ekran wygląda jak nowy.





O szkle wspominałem przy okazji testu telefonu Xperia Z1 Compact, modelu, który nie posiadał szkła zabezpieczonego przed zadrapaniem;

[LINK]

Jak dla mnie spełnia moje wszystkie wymagania i z całą pewnością mogę je Wam polecić.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto w takie rzeczy zainwestować. Ja w sklepie https://etuistudio.pl znalazłam szkło i etui do swojego telefonu

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka pajęczynka nie wpływa na działanie telefonu na pewno ale gdy się mocniej uderzy to niestety idzie dalej i trzeba cały wyświetlacz wymieniać tak jak ja musiałam to zrobić. U mnie zaczęło się od dołu aż w końcu rozbiła się cała szybka. W moim bloku jest salon https://zbitaszybka.pl/ i zaniosłam do chłopaków, by szybko mi naprawili. Po godzinie miałam już nowy wyświetlacz. Zainwestowałam w etui z klapką może to na przyszłość zamortyzuje wszelkie uderzenia, których przy codziennym użytkowaniu no nie da się po prostu uniknąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma rzeczy niezniszczalnych, ale lepiej wymienić szybkę za 10 zł niż cały wyświetlacz za 300 zł. Przy różnych naprawach warto i tak postawić na serwis telefonów. Ja tak mam sprawdzony serwis iphone gdansk, świetnie sobie radzą też z innym sprzętem od Apple.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze sobie poradziło to szkło hartowane jak na spotkanie z chodnikiem

    OdpowiedzUsuń